close

Top 10 cele mai sanatoase alimente!

recipes2

Mananca sanatos, ai grija la nutritie pentru a te bucura de viata la maxim! O alimentatie gresita poate duce la aparitia unor boli grave, asa ca e bine sa o eviti pentru a ramane in forma. Aceste  alimente sanatoase nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia ta daca vrei sa eviti boli precum cancerul, insomnia, accidentele vasculare sau ulcer.

Top 10 cele mai sanatoase alimente:

– Merele sunt o sursa excelenta de fibre, pectine, care scad nivelul colesterolului din organism si al glucozei din sange. Merele contin de asemenea si vitamina C care protejeaza celulele organismului.

– Migdalele sunt foarte bogate in substante nutritive precum riboflavina, fibre, magneziu, fier, calciu si zinc. Migdalele contin de asemenea si vitamina E, circa 100 de grame de migdale continand necesarul minim zilnic de vitamina E, si ajuta in combaterea caderii parului si a sterilitatii.

– Broccoli sunt de asemenea sanatosi, evident, fiind o sursa importanta de calciu, potasiu si fibre, iar aceasta leguma ne fereste de boli precum cele cardiovasculare si diabet. De asemenea, incetineste imbatranirea celulelor datorita antioxidantilor precum vitamina A si C.

Citește și:   6 alimente ciudate consumate de oameni pentru a-și îmbunătăți viața sexuală. Numărul 3 poate ucide

– Afinele contin fitonutrienti care vindeca infectiile urinare. De asemenea, imbunatatesc memoria de scurta durata si ne feresc de Alzheimer. Sunt recomandate si datorita faptului ca au putine calorii, de aceea sunt intalnite des in diverse diete de slabire.

– Pestele, mai ales somonul, este unul dintre putinele alimente in care regasim acizi grasi Omega 3, care previn riscurile unui infarct. Consumul de peste normalizeaza tensiunea, iar datorita fibrelor, elimina rapid toxinele din organismul uman.

– Fasolea rosie este sanatoasa de asemenea, reprezentand o sursa buna de fier, fosfor si potasiu. Are putine calorii, si se recomanda pentru diete sau impotriva constipatiei.

– Spanacul contine folati si vitaminele A B6 si C, intareste sistemul imunitar si pastreaza parul si pielea sanatoase.

– Cartofii dulci incetinesc procesul imbatranirii si reduc riscul aparitiei anumitor tipuri de cancer, datorita beta-carotenului si vitaminei A.

– Sucurile naturale de fructe si legume sunt evident sanatoase datorita faptului ca sunt bogate in vitamine si nutrienti. Sucurile sunt o cale usoara de asimilare a multivitaminelor.

Citește și:   Ce vrea corpul să îți transmită atunci când îți e poftă de anumite alimente

– Germenii de grau contin nutrienti concentrati cum ar fi: niacina, tiamina, vitamina E, folati, magneziu, fosfor, potasiu, fier si zinc. Acestia redau energia organismului si combat insomniile.

Sursa

Leave a Response