close

Cum să scapi de grăsimea de pe COAPSE în 3 PAȘI simpli!

84320-smallv2-378036

Nu te simți niciodată ca și cum ai transporta un pic de greutate în plus în jurul coapselor? Dacă răspunsul este da, am vești bune pentru tine!

Combaterea grăsimii de pe coapse este departe de a fi imposibilă. Urmați acești pași simpli și veți fi pe drumul spre a avea coapse mult mai subțiri și mai sănătoase!

 Aveți grijă de dieta voastră

84320-large-378032

Acest lucru s-ar putea să nu pară o schimbare centrată pe zona coapselor însă vă va ajuta la gestionarea procentului de grăsime din corp per ansamblu. Acest lucru va face ca exercițiile să acționeze mult mai eficient.

În primul rând, există anumite alimente care contribuie la creșterea procentului de grăsime din corp precum alimentele prăjite, cele supra-prelucrate sau mult prea bogate în uleiuri grase.

Mâncați regulat gustări sănătoase, precum semințele sau fructele. Acest lucru vă va împiedica de la a vă înfometa și apoi a mânca prea mult în timpul mesei.

De asemenea, asigurați-vă că beți multă apă – acest lucru va ajuta grăsimea să treacă prin corpul tău mai repede. Mănâncă aproximativ 25 de grame de fibre pe zi, deoarece acestea pot crește cantitatea de grăsime pe care o arzi cu până la 30%.

Citește și:   6 trucuri de stil ca să pari mai înaltă!

Fă exerciții cu regularitate!

#1

84320-large-378033

Îți plac săriturile broscuțelor? Ei bine, acesta va fi primul exercițiu.

Stai cu picioarele depărtate și vârfurile spre exterior. Apleacă-te cât mai mult posibil, fără ca genunchii să îți depășească linia degetelor de la picioare. Sari și revin-o în aceeași poziție de fiecare dată, întorcându-ți corpul de fiecare dată, încât să te poți deplasa într-un cerc.

#2

84320-large-378034

Al doilea exercițiu se numește “cercuri interioare”.

Acesta vine de la antrenoarea Elizabeth Ordway. Întinde-te pe partea dreaptă și sprijină-ți capul cu brațul de jos. Apoi îndoaie piciorul de sus și pune-l deasupra piciorului de pe sol. Întinde piciorul de jos și desenează cu vârful acestuia cercuri cât mai mari în aer. Ai grijă ca piciorul să rămână încordat, iar mișcăril să fie lente și bine controlate.

Trasează 20 de cercuri, apoi schimbă poziția.

#3

84320-large-378035

Al treilea și ultimul exercițiu este cel al foarfecelor.

Acest antrenament aduce un bonus, întrucât îți lucrează și brațele, pieptul, abdomenul și coapsele. Exercițiul va funcționa cel mai bine pe o suprafată netedă, precum parchetul.

Citește și:   20 de întrebări pe care să le pui de la prima întâlnire

Așază-te într-o poziție de scandură dreaptă și poziționează fiecare picior pe un prosop. Susține partea superioară a corpului cât mai încordată și glisează picioarele cât mai larg posibil în exterior. Apoi încordează coapsele pentru a le apropia din nou. Încearcă să faci acest exercițiu în serii de 15 repetări.

Sursă articolului – That Viral Feed

Leave a Response