close

7 metode TESTATE care nu te lasă să te îngraşi de sărbători

Prăjiturile, cocktail-urile, numeroasele feluri de mâncare ce ne aşteaptă pe masa de sărbători şi ne fac să ne îngrăşăm şi să ne abatem de la orice dietă am ţinut până în prezent… TOATE acestea sunt la un pas distanţă şi este bine să ştim toate metodele prin care să le întâmpinăm.

Surplusul de kilograme de da mereu bătăi de cap şi poate că toată vara putem îndura şi ne putem abţine, dar iarna este anotimpul în care, ascunşi sub hainele groase şi lălâi, prindem proporţii. Anul acesta credem că am găsit soluţia de compromis: CITIŢI aceste 7 REGULI SIMPLE care să vă ajute să vă ţineţi pofta în frâu şi… după sărbători, energia voastră va fi intactă şi corpul minunat.:)

Fă o listă de mâncăruri pe care să ţi le permiţi NUMAI DE SĂRBĂTORI – şi NU TE ABATE DE LA EA!

Ai grijă ca lista să fie una destul de scurtă şi să adaugi pe ea bombele calorice pe care nu ţi le-ai permite în mod normal, dar NU face abuz, sub nicio formă.

Fă-ţi cadou un abonament la sală! În felul acesta, nu ar fi păcat să te fentezi tu pe tine?

Înainte de masă propriu-zisă, serveşte o gustare săţioasă. Nu vei mai mânca atât de mult apoi.

Nu îţi umple farfuria PENTRU NIMIC ÎN LUME

Dacă eşti la o petrecere, socializează cu cei din jur, ia o farfurie şi pune-ţi pe ea doar ceea ce îţi place cu adevărat, nu orice îţi cade în mână!

Trebuie să ai mereu mâinile ocupate!

Oferă-te chiar să le torni în pahare prietenilor, orice este mai bine decât să mănânci şi să mănânci şi să… mănânci! Nu te înfrupta din tot ce este pe platoul din apropiere, este o tentaţie pe care o vei regreta cu vârf şi îndesat.

An Nou, planuri noi. De acord.

Dar nu trebuie să aştepţi până pe 1 ianuarie pentru a-ţi pune la punct un plan de slăbit sau o dietă benefică sănătăţii.

Cel mai important este să nu pierzi din vedere ceea e contează cu adevărat:

Activităţile plăcute care te destind de sărbători, petrecerea timpului cu familia şi apropiaţii… nu mâncarea!